інтернет магазин кави гарного настрою

FAQ – часті питання

Купівля онлайн в інтернет магазині "Тропік кава" відбувається в кілька етапів:

  • Ви наповнюєте кошик вподобаними товарами натисканням на кнопку "Купити" ,
  • Переходьте на сторінку оформлення замовлення, натисканням на значок кошика в правому верхньому кутку, на кнопку "Оформити замовлення" ,
  • Вводите свої контактні дані (ваші дані використовуються тільки для відправки кави, через поштові служби) ,
  • На другій сторінці ви вибираєте найбільш для вас прийнятний спосіб доставки і оплати товару, так само вводите адресу отримання (або відділення НП) ,
  • Третя сторінка необхідна для перевірки введених даних, після натискання кнопки "підтвердити замовлення", ваше замовлення надходить на обробку, про подальші дії ми повідомляємо за допомогою електронної пошти.


Оплатити товари в інтернет-магазині "Тропік Кава" можна двома способами:

  • При отриманні товару (в відділенні Нової пошти)
  • Онлайн (через сервіс Приват банка - "Lipay")

* При оплаті післяплатою, ви так само оплачуєте послуги Нової пошти з пересилання грошей назад, тарифи який складають:

  • відділення - відділення: 20 грн + 2% від пересилається суми
  • відділення - кур'єр: 40 грн + 2% від пересилається суми


Кава як будь-який продукт харчування поверненню не підлягає, при цьому якщо виникнуть проблеми (кава приїхала в пошкодженій упаковці, або хочете поміняти на інший сорт) - звертайтеся, ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам.


Це принципово різна кава, яку об'єднує тільки країна походження і компанія обсмажувач.

  • Кава у пачках колекції "Classic" це високогірна кава вищого сорту з різних країн світу, без прив'язки до конкретних плантацій країни.
  • Кава в мішечках колекції "Premium" це також кава з різних країн але з прив'язкою до конкретних плантацій, наприклад в мішечку Гватемала "Антигуа", знаходяться високогірні зерна вищого сорту з кращої плантації цього географічного регіону - De la Antigua.

Люди що обибирають каву колекції "Premium" отримують незмінний смак і якість кращих плантацій світу.

Замовлення прийнято

Цей статус надається вашему замовленню відразу після оформлення, він означає що замовлення оформлене правильно, і чекає обробки менеджером.

Замовлення оплачено

Якщо в процесі оформлення, була проведена оплата онлайн, то замовленню присвоюється статус "Замовлення оплачено", яке означає, то ж що і "Замовлення прийнято".

Ваше замовлення в роботі!

Замовлення узяте в роботу, тобто формується і упаковується посилка.

Підготовлено до відправки / Підготовлено до доставки

Ваше замовлення зібрано, упаковано і ми його веземо на Нову пошту, або Вам.

Замовлення відправлено

Ми оформили відправку замовлення на Новій пошті.

Замовлення отримано / Замовлення доставлено / Замовлення видано

Кава вже у вас:)