FAQ – часті питання
Купівля онлайн в інтернет магазині "Тропік кава" відбувається в кілька етапів:
- Ви наповнюєте кошик вподобаними товарами натисканням на кнопку "Купити" ,
- Переходьте на сторінку оформлення замовлення, натисканням на значок кошика в правому верхньому кутку, на кнопку "Оформити замовлення" ,
- Вводите свої контактні дані (ваші дані використовуються тільки для відправки кави, через поштові служби) ,
- На другій сторінці ви вибираєте найбільш для вас прийнятний спосіб доставки і оплати товару, так само вводите адресу отримання (або відділення НП) ,
- Третя сторінка необхідна для перевірки введених даних, після натискання кнопки "підтвердити замовлення", ваше замовлення надходить на обробку, про подальші дії ми повідомляємо за допомогою електронної пошти.
Оплатити товари в інтернет-магазині "Тропік Кава" можна двома способами:
- При отриманні товару (в відділенні Нової пошти)
- Онлайн (через сервіс Приват банка - "Lipay")
* При оплаті післяплатою, ви так само оплачуєте послуги Нової пошти з пересилання грошей назад, тарифи який складають:
- відділення - відділення: 20 грн + 2% від пересилається суми
- відділення - кур'єр: 40 грн + 2% від пересилається суми
Кава як будь-який продукт харчування поверненню не підлягає, при цьому якщо виникнуть проблеми (кава приїхала в пошкодженій упаковці, або хочете поміняти на інший сорт) - звертайтеся, ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам.
Це принципово різна кава, яку об'єднує тільки країна походження і компанія обсмажувач.
- Кава у пачках колекції "Classic" це високогірна кава вищого сорту з різних країн світу, без прив'язки до конкретних плантацій країни.
- Кава в мішечках колекції "Premium" це також кава з різних країн але з прив'язкою до конкретних плантацій, наприклад в мішечку Гватемала "Антигуа", знаходяться високогірні зерна вищого сорту з кращої плантації цього географічного регіону - De la Antigua.
Замовлення прийнято
Цей статус надається вашему замовленню відразу після оформлення, він означає що замовлення оформлене правильно, і чекає обробки менеджером.
Замовлення оплачено
Якщо в процесі оформлення, була проведена оплата онлайн, то замовленню присвоюється статус "Замовлення оплачено", яке означає, то ж що і "Замовлення прийнято".
Ваше замовлення в роботі!
Замовлення узяте в роботу, тобто формується і упаковується посилка.
Підготовлено до відправки / Підготовлено до доставки
Ваше замовлення зібрано, упаковано і ми його веземо на Нову пошту, або Вам.
Замовлення відправлено
Ми оформили відправку замовлення на Новій пошті.
Замовлення отримано / Замовлення доставлено / Замовлення видано
Кава вже у вас:)